niedziela, 25 stycznia 2015

Kolejne wyzwania...

Nadrabiam zaległości w moich wyzwaniach :-)

Tym razem dopadło mnie rękodzieło bransoletkowo - kolczykowe :-)
Po tym jak zaprezentowałam się w pracy dostałam trochę zamówień i popadłam w koraliki - nawet nie miałam czasu być na bieżąco na blogu.
Teraz na szczęście nadrabiam nieobecność pokazując na usprawiedliwienie to co udało mi się stworzyć na przestrzeni ostatniego tygodnia (wcześniej byłam zajęta natłokiem pracy zawodowej, niestety nie oszczędzała mnie z końcem roku).

Miłego poniedziałku Wam życzę :-)

Bransoletka z rodonitu

Bransoletka z marmuru i sześcianów hematytu

Bransoletka z granatów i kulek labradorytu


Bransoletka z labradorytu z zawieszką ze szkła fasetowanego



Bransoletka z marmuru z zawieszką ze srebra próby 925


Bransoletka z onyksu


Kolczyki z jaspisu akwarela z dodatkiem kulek ze szkła fasetowanego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz